Aktualności

26.06.2014 - 20:15 Autor: Jacek Gorny

Wiosna 2014

Nadszedł czas na podzielenie się z Wami wrażeniami z wiosny. W tym roku w większości czas poświęciliśmy szczupakom. Kilka wypraw na pstrągi, które łowiliśmy głównie za pomocą delikatnych wędzisk spinningowych dały świetne rezultaty. Najlepsze dni to 20-40 pstrągów! Dużo ryb w rozmiarach 50-65cm... Czasami nawet większe. Na kijku do 21g  takie ryby walczą wspaniale :-)Szczupaki tradycyjnie łowiliśmy głownie na płytkiej wodzie za pomocą przynęt jerkowych i sztucznych much. Wielu klientów przyjechało do nas w celu pobicia swoich rekordów w tym gatunku i muszę przyznać, ze nie zawiedliśmy większość z Was. Rekordy pobijane były często, czasami nawet dwu/trzy krotnie w ciągu wyprawy! Ta wiosna to również testy sprzętu firmy Dragon. Po tych kilku miesiącach intensywnej pracy nad znalezieniem wad w sprzęcie tej marki muszę przyznać, że jestem mile zaskoczony... Do tej pory używaliśmy sprzętu japońskich firm i wydawało mi się, że reszta jest daleko z tyłu, ale okazało się, że jestem w wielkim błędzie. Firma Dragon stworzyła świetny sprzęt za bardzo przystępne ceny, który nie ustępuje najlepszym firmom w branży.

Wiosna to również czas zawodów. Wraz z Tomkiem zajęliśmy dwa pierwsze miejsca w kwalifikacjach do Mistrzostw Świata w łowieniu ryb z brzegu i ponownie reprezentowaliśmy Irlandię, tym razem w Bułgarii. Na przełomie maja i czerwca ukazał się również film w czasopiśmie Wędkarstwo Moje Hobby, który nakręciliśmy w zeszłym roku. W filmie można zobaczyć połowy łososi, pstrągów i szczupaków na naszych irlandzkich łowiskach. W pierwszych dniach czerwca, wraz z klientami odwiedziliśmy świetne łowisko w Niemczech. Celem były sandacze, a szczegóły znajdziecie tutaj: http://www.fishingireland.pl/aktualnosci/widok-newsa/article/wyprawa-na-sandacze-wrocilismy.html