Aktualności

29.09.2012 - 18:44 Autor: Jacek Gorny

Predator Tour 2012 - WYGRALIŚMY!!!

W dniach 23- 27 września odbyły się międzynarodowe zawody w łowieniu ryb drapieżnych - "Predator Tour Ireland 2012". Miejscem rywalizacji było jezioro Derg w Killaloe. Przygotowaliśmy się do tych zawodów od lipca, poznając nową dla nas wodę. Nie było zbyt wiele czasu na treningi, ale łącznie udało nam się spędzić siedem dni na tej fajnej wodzie. Treningi przebiegały różnie, ale z wyprawy na wyprawę wiedzieliśmy coraz więcej. Podczas zawodów można było przedstawić komisji sędziowskiej zdjęcia ryb, zrobionych na miarce, którą każda ekipa otrzymywała zaraz przed wypłynięciem na sektor. Łącznie należało złowić 6 szczupaków, 3 okonie i jednego pstrąga. Przy czym, aby zaliczyć okonie, trzeba było mieć już wszystkie szczupaki. Pstrąg był punktowany, dopiero po zaliczeniu wszystkich szczupaków i okoni. Zwycięża drużyna, która złowi najdłuższą, łączną długość wszystkich ryb. Łowiliśmy przez trzy dni, po 8 godzin. Zawody były nie tylko sprawdzianem umiejętności wędkarskich, ale przede wszystkim wykazaniem się odpowiednim podejściem taktycznym. Wyniki zmieniały się z minuty na minutę, a ograniczona ilość ryb, które mogliśmy przedstawić sędziom, zmuszała zawodników do ciągłej kalkulacji. Naszą drużynę reprezentowali: Jacek Gorny i Tomasz Kurman. Po trzech dniach zmagań, okazało się ze wygraliśmy zawody z bardzo dużą, niemal półtora metrową przewagą(!), pokonując drużyny z Holandii, Irlandii, Polski, Chorwacji, Belgi, Francji i Anglii. Jednocześnie złowiliśmy największe szczupaki zawodów ( 107,5cm i 107cm).

Na koniec chciałbym podziękować wszystkim, którzy pomogli nam w przygotowaniach do zawodów. W szczególności: Grzegorzowi Zarębskiemu, Igorow Kłosowskiemu, Michałowi Gałdzie, Krzysztofowi Sibidze. Nasz sukces jest również Waszym sukcesem. Dziękujemy!!!

Wspaniały sukces!
Przystań w Killaloe
Miarki do robienia fotografii z rybami

Pierwszy dzień

Nasza łódź

Tu spędzaliśmy wieczory...
W Kilalloe jest dużo akcentów wędkarskich

Mierzymy...
Kilka szczupaków z zawodów

Drużyna z Holandii
Sędziowie
Kolejni Holendrzy
Team Chorwacji
W drugi dzień troszkę wiało...