Aktualności

03.01.2014 - 15:41 Autor: Jacek Gorny

Podsumowanie sezonu 2013

Rozpoczynamy nowy sezon. Czas więc podsumować poprzedni...

To był dobry rok, mimo nietypowej pogody (wyjątkowo ciepłe lato) złowiliśmy wraz z Klientami bardzo dużo pięknych ryb. Największy szczupak mierzył niemal 120cm, pstrąg 93cm a łosoś 87cm.

Odwiedziło nas kilku nowych Klientów, ale dopisali również nasi stali Goście :-) Mieliśmy okazję gościć też trójkę wyjątkowych, młodych ludzi - Iza, Wojtuś i Kuba. Wszyscy mieli po 9 lat. Oto ryby jakie udało się złowić tym młodym wędkarzom - Kuba z 110cm szczupakiem, Iza z przepięknym, 46cm okoniem i Wojtuś z niemal 50cm, dzikim pstrągiem potokowym.

Sezon 2013 był również bardzo dobry pod względem naszych startów w zawodach wędkarskich. Po latach przerwy, postanowiliśmy powrócić do rywalizacji w zawodach. Wystartowaliśmy w sześciu spinningowych imprezach - wygraliśmy cztery razy i dwa razy  byliśmy na trzeciej pozycji. Najważniejsze tytuły jakie udało nam się zdobyć to: Spinningowi Mistrzowie Irlandii, Miedzynarodowi Mistrzowie Czeskiej Republiki i największe nasze osiągnięcie - brązowy medal na Spinningowych Mistrzostwach Świata!

Na koniec chciałbym podziękowac wszystkim naszym Klientom i Współpracownikom. Bardzo cieszymy się, że dażycie nas zaufaniem i co roku powiększacie grono przyjaciół naszej firmy.

Dziś zapraszamy wszystkich na wyprawy w sezonie 2014. Gwarantujemy najlepszy serwis i najbardziej doświadczonych polskich przewodników w Irlandii. Mamy jak co roku niespodzianki w naszym serwisie, o których poinformujemy Was niebawem.