Aktualności

01.06.2011 - 10:31 Autor: Jacek Gorny

Maj 2011

Minął maj, to był dla nas bardzo pracowity miesiąc, pogoda nam nie sprzyjała, początkowo flauta i ostre słońce co jest zmorą przy połowie szczupaków. Później zaczęło wiać, przez trzy tygodnie wiatry niemal codziennie przekraczały prędkość 30 km/h, a były dni kiedy wiało trzykrotnie mocniej! Bardzo utrudniało nam to pracę, ale nie mogliśmy zawieść naszych Gości. Robiliśmy wszystko aby ryby dopisały, odwiedzaliśmy różne łowiska tak aby wiatr nam nie dokuczał. Mimo tak niekorzystnych warunków, nasi Klienci wrócili do domu zadowoleni, złowiliśmy wiele dużych ryb, największe miały 115cm! Niestety aura nie pozwoliła popływać nam za wielkimi pstrągami jeziorowymi, jedyni Klienci którzy mieli na to ochotę, trafili w taki wiatr, że nie było nawet mowy o próbie wypłynięcia na otwartą wodę, tylko jednego dnia wiatr zmalał na tyle, że daliśmy radę dopłynąć w dobre miejsce i po godzinie Ernest pozował do zdjęcia z pstrągiem 78cm, około 5 kg wagi! Niestety wiatr znów się wzmógł i musieliśmy ze względów bezpieczeństwa spłynąć.

Odwiedziło nas kilku znakomitych wędkarzy, między innymi Jurgen Haese właściciel niemieckiej firmy Think Big. Pionier metody jerkowej na terenie niemiec, czyli Mark Michan (jerkbait.com). Gregor Babiarz, właściciel firmy Hybrida Wobbler. Te spotkania były okazją do porównania różnych szkół jerkingu. Okazją do poznania nowych przynęt i sposobu ich prezentacji. Odbył się również ostateczny test najnowszego "dziecka" firmy Hybridy Wobbler. Walker W1 spisał się znakomicie! Ataki na tą przynętę są niesamowicie widowiskowe i długo zostaną w naszej pamięci.

Poniżej fotki naszych Gości, najciekawsze ryby z maja. Miłego oglądania.